Обмін і повернення

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Товар куплений "під замовлення" поверненню чи обміну не підлягає.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Товар куплений "під замовлення" поверненню чи обміну не підлягає.
Умови повернення товарів належної якості
Всі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання, на підставі "Закону України про захист прав споживачів" та наведених нижче умов.

Як повернути товар, що не підійшов?
Повернути чи обміняти товар можна в одному з наших пунктів видачі замовлень у місті Черкаси. (Адресу можна знайти в меню Контакти)
Якщо ви знаходитесь в іншому місті, повернути товар можна "Новою Поштою" до Києва на відділення №66.
Повернення товару не здійснюється післяплатою.

У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде здійснено на картку або розрахункові рахунки банків України.
Чи має право покупець повернути товар чи обміняти його на аналогічний? Так, якщо:
товар має недоліки або несправний, виробничі чи транспортні ушкодження – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
товар помилково спрямований коїться з іншими характеристиками - відбувається вкрай рідко, повна компенсація з боку;
товар належної якості, але не підійшов покупцю з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх транспортних послуг та виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством та нашим інтернет-магазином.
Умови повернення та обміну товару в інтернет-магазині Fortuna Servise:
З дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
Товар не експлуатувався та були відсутні дефекти та пошкодження;
Зберегли цілісність упаковки та повну комплектацію;
Замовленого товару немає у списку, які не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства.
 
Здійснення повернення та обміну в інтернет-магазині Fortuna Servise:
Повідомте причину повернення або обміну та всі необхідні поштові та розрахункові дані;
Компанія проводить перевірку товару та даних на замовлення клієнта;
Товар можна повернути в магазині у м.Черкаси.
Протягом 7 робочих днів після отримання товару відбувається повернення коштів або обмін товару;
Усі дії виконуються відповідно до чинного законодавства.
Умови за яких покупцю може бути відмовлено у заміні товару:
були не виконані умови повернення та обміну товару;
товар замовлявся та був доставлений індивідуально під побажання клієнта:
Товар належної якості, що привезений Під замовлення*, обміну та поверненню не підлягає.

Також поверненню та обміну не підлягають товари, привезені на замовлення за неправильними технічними даними Покупця.
Замовлення товару здійснюється після внесення передоплати – 50% вартості. Передплата не повертається, якщо товар прибув у строк або замовник здійснив неправильний самостійний підбір.
Рекомендуємо підбирати деталі за допомогою наших менеджерів. Детальні умови постачання уточнюйте у менеджера.

Якщо товар відсутній складі заводу-виробника, термін поставки може тривати більш, ніж 2 місяці. У такому разі ми повертаємо гроші на вимогу Клієнта.
*На замовлення - це неходовий товар, який привозиться тільки під конкретного замовника.

Хто оплачує повернення?
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати на пересилання оплачуємо ми. Якщо ж товар належної якості відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення оплачує покупець.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.